جالبتر.ین 2 بار به به روز رسانی شده است |
| درخواست عجیب این آقا برای پیدا کردن کار +عکس Posted: 29 Mar 2013 11:18 AM PDT درخواست عجیب این آقا برای پیدا کردن کار +عکسجوان ۲۴ ساله تمام استعدادها و توانایی های خود را در رزومه خود نوشت و حداقل برای ۲۵۰ مکان مختلف ارسال کرد اما نتیجه ای نداشت. به گزارش دیلی میل، هیچ کس نمی تواند ادعا کند که بازار کار برای همه وجود دارد. هزاران نفر از افراد بیکار روزهای خود را صرف پر کردن فرم های درخواست کار می کنند.پس از تلاش های ناموفق بیشمار برای پیدا کردن شغل، آدام پاسیتی مجبور شد ۵۰۰ پوند باقیمانده ته جیبش را برای تبلیغات بر روی یک بیلبورد هزینه کند و از کارفرمایان درخواست کند که به او شغلی بدهند. جوان ۲۴ ساله تمام استعدادها و توانایی های خود را در رزومه خود نوشت و حداقل برای ۲۵۰ مکان مختلف ارسال کرد اما نتیجه ای نداشت. او گفت: تبلیغات تجاری می تواند موثر باشد چرا که این تصویر در معرض دید همگان است و من فکر می کنم رسانه های خبری براحتی می توانند آن را پوشش دهند. او پس از ایجاد یک وبسایت و توییت کردن تصویر بیلبوردش خبر بیکار بودنش همچون ویروس در همه جا پخش شد. پس از ارسال توییت در کمتر از یک ساعت ۱۰ جواب برای او آمد. تاکنون بیش از ۷۰۰۰ هزار جواب برای توییت او آمده است و تلفن او از شدت زنگ خوردن در حال منفجر شدن است. این دانشجوی خلاق گفت بعد از انجام این کار چندین ایمیل از طرف کمپانی های مختلف برایم ارسال شد اما هنوز هیچ پیشنهاد کاری نداشتم ولی امیدوارم تبلیغات من کسی را متقاعد کند که یک فرصت شغلی به من بدهد. ![]() منبع: پارسی یاب نوشته درخواست عجیب این آقا برای پیدا کردن کار +عکس اولین بار در جالبترین پدیدار شد. |
| رمز موفقیت پدیده شاندیر از زبان مالکش Posted: 29 Mar 2013 10:21 AM PDT رمز موفقیت پدیده شاندیر از زبان مالکششاید تا الان نام «محسن پهلوان» را نشنیده باشید؛ اما قطعا کارهایی که او کرده، شما را به تحسین واداشته است! او که پیش از این درکار ساخت و ساز بوده، درسالهای گذشته با راهاندازی رستورانهای زنجیرهای «شاندیز» درایران، امارات و افغانستان سروصدای زیادی راه انداخته. آخرین رستوران او «پدیده شاندیز» نام دارد که در ۶ ماه ابتدایی سال ۸۸ با مانور تبلیغاتی روی همزمانی تولد امام رضا(ع) با روز ۸/۸/۸۸، تیزرهای تلویزیونی گوناگونی را در صداوسیما روی آنتن فرستاد. به گزارش جالبتر.ین، پهلوان در گفتوگویی، از ایدههایش حرف میزند و از اینکه چطور دست به هرکاری زده، اتفاقی ویژه در همان حوزه به حساب آمده است. در کار ساخت و ساز بودم بچه خیابان تهران، مشهد هستم. نسل در نسل، ما در کارهای ساختمانی بودیم. کاشیکاریهای حرم امام رضا (ع) و بقعه خواجهربیع، کار پدربزرگ من بوده. برای همین ما هم درکار ساخت و ساز افتادیم. مجتمع سازی و ویلا سازی و… ؛ اما با این حال در تمام مدتی که در کار ساخت و ساز بودم، هرچند روز یک مرتبه به رستوران شاندیز سر میزدم. چون بهترین جایی بود که میتوانستیم در مشهد غذا بخوریم. این رفتو آمدها باعث شد ما یک کار مشارکتی را آغاز کنیم؛ سال ۱۳۷۶ بود که با همکاری یکی از رستورانهای زنجیرهای شاندیز، رستوران شاندیز خیابان جردن تهران را برپا کردیم. یک سال طول کشید آن را بسازیم تا در سال ۷۷ افتتاح شد. اگر هم یادتان باشد رستوران شاندیز جردن، اولین رستورانی بود که تبلیغات تلویزیونی داشت. درآن زمان به طور معمول، کسی برای رستوران، تبلیغات تلویزیونی نداشت باشد. روزی که خیابان جردن قفل شد روزی که میخواستیم رستوران شاندیز را در تهران افتتاح کنیم، ساعت ۵/۱۱ صبح، پلیس راهنمایی و رانندگی بلوار صبا را بست. آنقدر جمعیت آمده بود که تمام خیابان جردن قفل شده بود! تصور میکنم ۸-۷ هزار نفر، برای افتتاح رستوران آمده بودند. این در وضعیتی بود که ما در رستوران، فقط ۱۸۰ صندلی داشتیم. من در عمرم، اینقدر فحش نخورده بودم؛ یکی از کرج آمده بود، تا در روز افتتاح رستوران غذا بخورد! اما ساعت ۵/۱۱ که رسید، ناهار تمام شده بود. بازی تبلیغات را یاد گرفتم من بازی تبلیغات را از یک گروه قدرتمند بهنام «ارمغان بهزیستی» یاد گرفتم؛ اگر یادتان باشد این گروه برگههایی را با ۲۰۰ تومان به مردم میفروختند تا در قرعهکشیجایزههای نقدی شرکت کنند. درواقع کاغذ میفروختند به مردم. یک تیم بازرگانی فرانسوی هم پشت ماجرا بود. شانسی که من آوردم، این بود که یکی از دوستان، من را با این تیم آشنا کرد. روزی که من با این تیم بازرگانی دیدار کردم، پیشنهاد کردند برای افتتاح رستوران شاندیز در جردن تبلیغ کنم. من هم قبول کردم. این اتفاق باعث شد، من بازی تبلیغات را آغاز کنم. آن زمان کل هزینهای که برای افتتاح رستوران شاندیز کردم، ۲۲ میلیون تومان بود. اما ۲۸ میلیون تومان برای تبلیغات خرج کردم. اولین کاری که با این تیم فرانسوی کردم، طراحی یک جدول تبلیغاتی بود. جدولی که در آن حتی شماره صفحه و روزی که تبلیغاتمان در روزنامهها چاپ میشد، آمده بود. در این جدول آمده بود که در فلان روز و فلان ساعت، چه اتفاق تبلیغاتی برای رستوران شاندیز میافتد. ما کاری کردیم که ۳ روز مانده به افتتاح رستوران، هرکسی از خواب بیدار میشد، نام رستوران «شاندیز جردن» را میشنید. به این ترتیب که اگرکسی روزنامه را باز میکرد، تبلیغ رستوران بود. در رادیو، تبلیغ رستوران را میشنید. درتلویزیون، تبلیغ رستوران را میدید. حتی اگر درمعرض هیچ یک از این تبلیغات هم نبود، وقتی به سمت محل کارش میرفت، تراکتهای رستوران شاندیز را روی شیشه ماشینش میدید. یک جور بمباران تبلیغاتی بود. ما حتی یک بیلبورد هم در مشهد زدیم که رستوران شاندیز در تهران افتتاح میشود. اتفاقاتی افتاد که در بازی تبلیغات جا افتادم و آن را یاد گرفتم. دوم بهمن هر سال، یک افتتاح تجارت درافغانستان خرید حق انحصاری بیلبورد از حامد کرزای داستان پدیده شاندیز نوروز رویایی شاندیز پروژههای جدید من این مصاحبه مربوط به چند ماه پیش است که با توجه به تبلیغات گسترده پدیده برای پروژه جدیدش بر آن شدیم تا این مصاحبه را باز نشر دهیم تا علاقه مندان به پدید از آن آگاه شوند. به نقل از لقمه نوشته رمز موفقیت پدیده شاندیر از زبان مالکش اولین بار در جالبترین پدیدار شد. |
| You are subscribed to email updates from جالبترین To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. | Email delivery powered by Google |
| Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610 | |


هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر